Veel ervaring, kort verhaal.
Toen ik in 2008 als zelfstandig vormgever/art director startte wilde ik mijn opdrachtgevers dezelfde faciliteiten kunnen bieden als de bureau's waar ik tot dan toe voor gewerkt had. Sinds dat begin werk ik dan ook geregeld samen met andere communicatiespecialisten uit mijn netwerk. Mijn doelstelling is om opdrachtgevers te helpen bij het bouwen aan hun merk, product of dienst. Daarbij hanteer ik een 'no-nonsense' mentaliteit. Werken er  naast mijzelf meer mensen aan een opdracht mee, dan nooit meer dan strikt noodzakelijk. Van overhead is dus nooit sprake.

Voorbeelden van samenwerkingsverbanden
Voor het magazine 'Goed Geregeld!' verzorg ik naast de vormgeving en opmaak ook de productie. Dit  in samenwerking met Hoeksjan Redactie en Communicatie.

Het concept en de vormgeving van de publiekscampagne 'Ga eens na wat je nalaat' werd in samenwerking met copywriter Martin Vesseur ontwikkeld. Bij de verdere realisatie van de campagne schakelden wij diverse partijen in.

Voorgeschiedenis
Art director/vormgever bij de bureaus: Mundocom (Publicis Group), Foot Cone & Belding, Nuyten & Associates. Op projectbasis voor Publicis Amsterdam. Bij deze bureaus heb ik o.a. gewerkt voor ABN Amro bank, SNS bank, SNS Reaal groep, Philips, Gemeente Amsterdam, Politie Amsterdam-Amstelland, Weekbladpers (maandbladen Opzij, J/M) en Pullman bedden en matrassen.
Back to Top